♔ HIDUP AKU PENUH DENGAN CABARAN DAN DUGAAN ♔
Monday, December 9, 2013 | Monday, December 09, 2013 | 0 Love drops


Assalamualaikum dan selamat malam :).wahh lama nya tak update blog,actually aku byk cerita nk kongsikan.tengok tajuk aku tuh pasal cabaran lagi,haih cabaran cabaran cabaran . kadang buat semak je doh kat kepala.malas nk ingat benda yg dah bulan bulan berlaku.Aku nk cerita pasal bende yg baru berlaku gan aku 2 hari lepas . dan aku benci tarikh ni 7/12/2013 . hmm kawan makan kawan . sentap doh aku,tapi kenapa dia buat aku macam ni,takkan dia tak paham kawan dia sendiri,sanggup buat aku mcm ni,tapi tengok gayanya dia memang tak rasa serba salah."Hmm sabar huda,tuh kawan kau" . hmmm kalau dia kawan aku,dia takkan sanggup tengok kawan dia merana mcm ni ,takpe lah maybe dah jodoh dia kan, ape boleh buat,hanya mampu tengok dia tersenyum je ah, takpe lah Persahabatan tetap Persahabatan kan , Cinta hak masing2 . it's okey . aku kuat untuk tempuh semua dugaan dan cabaran yang ALLAH bagi, maybe suatu hari nanti jodoh aku tiba, kita tak tahu kan,aku berserah jelah,ORANG KATA,kalau kita cari siCinta,siCinta tuh akan pergi,biarkan siCinta tuh dtg dengan sendiri. betul ke ek?"terpikir"hmm . eh pape lah , malas nk ingat lagi semua tuh , yang penting sekarang aku dah habis sekolah,aku bebas dari masalh kat sekolah, so now ape perlu buat cari kerja,sambung belajar . aku tetap dengan perindirian aku sendiri aku tetap nk belajar masak,sebab tuh minat. aku nk jadi chef . itu yg aku minat.Actually banyak gila aku nk luah kan sebenarnya. tapi takkan aku nk luah kan sekali gus kan . ahha papepon HUDA TETAP HUDA :) CHILAXX LAH :)

Hearts, siti nurulhudaa

♥ Past / Future ♥