♔ Rindu ♔
Friday, January 11, 2013 | Friday, January 11, 2013 | 0 Love drops
Assalamualaikum bloggers2 semua *kenyit mata sikit* 
dah seminggu 3 hari persekolahan 2013 berjalan, mcm biasa lah okey je.awak kita rindu AMIRUL MUKMIM, dia kawan kita. kita sayang dia. dah nak 5 hari kot kite orang tak mesej sebab handpone dia rosak kenee air :'( . sedih nyaaaa. . masa hari rabu balik sekolah lambat sebab ada event kat sekolah. so balik dalam pukol 5.30 gitu ah, tapi nasib baik ah cikgu hantar kat bustop Uda,mase otw tuh ternampak myrul dekat jalan keluar Angsana , mase tuh hujan, kesian diaa.. basah lencun baju dia . sampai je kat bustop ,cikgu benti n aku turun, then nampak dia, dia senyum je.. aku pon senyum ;) .mase nak naik jejantas tuh aku mengaharap yang dia akan jumpa aku, soo mase naik tangga tuh dia takdeee ,patah hati kejapp then mase toleh belakang rupanya dia nak panggil aku , aku yg tak dengar.. last last aku ternampak dia pandang aku then cepat2 aku turun jumpa dia , dia pon samaaa.ya Allah rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat kat dia :') tapi masa tuh dia tengah kerja . so kejap je jumpa diaaaaaaaaaa. .aku menahan rindu sampai lah ke tadi , tadi baru dia mesej. dia cakap ...
myrul: awak mcj ngan cpe tuh ?
aku: bilee ?
myrul :takde lah , gurau je
aku ; awak ni , nak pergi mana tuh ?
myrul :nak teman mama pergi pasar borong
aku : ohh mama awak naik moto ke ? * gurau jee . hihi*
myrul : takdelah dorang naik kete;
aku : orang tau lah . bile handpone bikin ?
myrul : baru je, DINDING yg bikin
aku : dinding ? siapa tuh ?
myrul : dinding lah , saya tak anta kat kedai,saya baling kat dinding terus okey,kalau rosak, sy baling lagi.. nanti dinding bikin kan lagi .
aku ;ya Allah , ngarot jeee
myrul : betol lah 
aku : ye orang caya lah . Awk nak tanya sikit boleh ? * jgn marah ehh*
myrul : tanya pe?
aku ; awak tak rindu kat kita ke ?
myrul : rindu lahh , saya selalu CURI CURI LALU DEPAN RUMAH AWAK , AWAK JE YG TAK TAU .
aku : wahh terharuuuuuuuuuuuuuunyaa ....

haha, dah lahh takkan semuaakan aku nak kongsi mesej kat korang . sikit dah lahh .hihi .. swett tak ? ? hihi ...

ngantukss pulokss ;) bye Assalamualaikum sweet heart AMIRUL MUKMIM 

Hearts, siti nurulhudaa

♥ Past / Future ♥