♔ Today ;) ♔
Saturday, December 29, 2012 | Saturday, December 29, 2012 | 0 Love drops
                                                           Assalamulaikum hai semua ;)
korang ape khabar? sihat tak? hihi semalam update,hari ni pon nak update blog jugak ah. hihi.Hari ni bangun pukul 10.33 minit pagi... haihai ibu takde kat rumah boleh ah bangun lambat,cuba ibu adaaa harrrr amek kau kol 9.00 pagi dah kena bangun.Bangun2 je terus masuk toilet,basuh muka,gosok gigi. lekkkkkkkkkkkkk kejap then kemas rumah.Pukul 12.00 tengahari semua dah berehhh.mesej buah hati, then buah hati kate nak lalu depan umah,cepat cepat tengok luar rumah, nampak diaaaa <3 . kejut abg cakap nak pinjam moto, abang kate pergi lahhh.Jalan2 naik moto, pusing KG je.Bosan balik duduk depan TV lyan cerita kartun kat Tv9 , then buah hati call. *kringgkringg* angkat alaaa,manja gilaa suara dia.. cakap2 dengan.then dia kate nak mandi n aku pon nak mandi *har nampak sangat aku suka mandi lambat2* masing2 mandi... dah siap solat zohor, sambuung cite kartun Tv9.*aku memang peminat kartunn* hihi rasaaaa bosan gilaaa keluar lepak rumah kawan . lepak2 mesej buah hati sebab nak jumpaa tapi dia dah gerakk nk pi konvoi, *huaaa* alahaiii rasaa nak nangis kot sebab tak jumpa dia,takpe2 relax lagi . then dalam pukul 3.30 tuh ain ajak teman pergi kedai. *weyhh naik keta tuh,ecehh bangga* dah teman tuh, balik je lepak kat rumah ain kejap,rasaaaa bosan nampak membe bwk moto..then ikot membe bwk moto , mcm biasa lahhh jalan jalan diwaktu petanng.. heyhey kg pasir mari. OnTheWay pergi jalan2 nampak ade membe tayar bocor,niat dihati ingin menolong ketika nak u turn *lah katekn* adushhh boleyyy pulak terNakexsident, YaAllah nasib baik takde keretaa lalu , kalau takkk *kedebommmmmmmmmmmm* ke icu .just kaki aku je TerNakseliuhh , weyhh sakit gilaaaaa >.<  . Membe aku tuh perot dgn pinggang dia je sakit. kesian ... Then balik terus main badminto , belon acaa . weyhh layan kepala budak2 punya pasal. Dengan kaki ku macam nak terpeleotttt *sakitt dohhh* .. then bukak kedai .. dah macam tuh baru aku teringat yg aku belom solat asar. jam menunjukkan pukol 6.05 . apelagi solat lah weyh . dah siap solat.. ikot ibu pergi beli barang jap .. *hahahahahahahah,melekkkeeekk* dapat mesej lah,tuh ringtone nyee.. haha Buah hati mesej , then cakap dengan dia yg aku jatuh moto, tengok gaya diaa mcm risau je .hmm papejelah .dha mesej2 dia kate dia nak sambung perjalanan dia . so dengan berat hatinya aku tak mesej dia. Sampai rumah terus amik wuduk, terus solat magrib...huaaa , sampai sini jelahhh . ngantok pulakkk .. sampai lah ni Myrul tak mesej pon , dia tak rindu kat aku ke hahhhh , sedehhh nyaaaa .. amirul,sy rindu awak lah sayang . awak balik hari isnin ,lamaaa nyaaaa :'(  hm hm hm hm bye Assalamualaikum .


Sincere : Huda Cenggengggggggggg

Hearts, siti nurulhudaa

♥ Past / Future ♥